Followers

Saturday, June 4, 2011

Game Zaman Kanak2~ ='P

Ntah camne tiba2 tanganku terclick sebuah icon lama di dalam my game laptop. Rupa2nya icon game MARIO~.

Saya mendapat game ini dari saudara Hasrunnaim Hassan, beliau selalu bertandang ke bilik saya bagi menghabiskan stok makanan di masa belajar dlu. Mengenangkan beliau, ntah apakah khabarnya~ ='P

Sebenarnya game ni zaman aku kanak2 punye time punye mainan. Memang lama gila tak pernah bermain di arena MARIO nie. Walaupun ianya tahap kanak2 punye game, skali da main layan la pulok~ haha.

Ha ni die punye layout bile saje anda enter game serta memilih language game tersebut.

Then sile pilih world mane korang ske, setakat ni aku terpaksa gibap di world 6 memandangkan game ni tak berapa telus nak bg pass aku. Di level inilah aku terpaksa berhenti setelah sekian lama tidak bermain lagi ='(

Baiklah, sebenarnya kalau di world2 tersebut agak mengjengkelkan skit korang main sebab die ade limit masa la plak makanya kalau terer mempertahankan nyawa sehingga beberapa nyawa skali pun, korang akan tetap dikiyokkan~.

Inilah die 1 lagi world di dalam game tersebut yang tidak mempunyai limit masa. Selain tiada kongkongan, pelakon2 jahatnye juge bukan orang yang sama. Jadinya ia macam ala2 berada di game yg lain plak. Setelah sekian lama bertarung serta tembak-menembak, di final level kalian akan dipertemukan semula di sebuah rumah yang ada semua penjahat ni.

Agak kelakar sebenarnya sebab bila dah sampai ke hujung, depa langsung tak amek tau pasai hang. Hang nak join depa men game pun takpa~ well itu saja pasai game, ntah kenape aku terentri aku pun tak tau~ adios~~ ='D

No comments:

Post a Comment