Followers

Friday, June 17, 2011

Sebuah Blog Baru (",)

Laman ke dua saya dalam pembinaan serta masih memerlukan beberapa pembaikan, namun setakat ni fasa 1 telah pun siap. Dijemput follow keyh.

Adapun laman ke dua diberi nama Whitemelor (sila klik) ni lebih menjurus kepada paparan karya2 perkahwinan mahupun pertunangan yang pernah diamek gamba oleh saya. Almaklum la tak sempat2 cek nak upload semua, jadi boleh la menjadi rujukan kepada anda ataupun bakal2 pengantin di luar sana mana la tau satu hari nak wedding photo service saya, harga sedia dirunding punye~ ehehehe (“,).

Kenapa whitemelor? Ahaaa sebab melor ni bunga yang puitis bagi saya, kalau tak takkan la ada lagu Bunga Melor, nak nak Datuk Siti Nurhaliza plak yg nyanyi kan~

Ok la, kang aku termembebel plak, sukecite dijemput ke Whitemelor ye! =)

No comments:

Post a Comment