Followers

Saturday, May 28, 2011

Bersara Wajib

Selalu aku dengaQ word ni kat paper maupun tv, tak sangka skang STAFF aku plak yang kene BERSARA WAJIB!

Alkisahnya aku ada beberapa staff yang keje ngan aku. Dedikasi mereka memang aku puji. Semuanya sangat komited, service yang bagus! Sampai tahap aku TAK LOKEK naikkan gaji 3.5 % setahun kat depa la kiranya~ tu tak masuk bonus 5 bulan tiap kali tahun baru.

Tahun ni plak tengok prestasi syarikat camne, kalo memberangsangkan aku naikkan lagi. Tapi sayang, ada plak sorang staff aku ni terpaksa berhenti. Kalau bleh aku TAK NAK lepaskan dia. Bukan sikit pengalaman dia. Ingat senang ke nak cari replacement yg punya experience trutama dalam hal memajukan kampeni, susah dow~~

Ikutkan kontrak, die memang patutnya berhenti tapi dek kerana sayangkan kerjaya dia still degil dan terus berusaha mencurah keringat walaupun MASALAH KESIHATAN kurang mengizinkan. Demi kebaikan dia sendiri, aku terpaksa keluarkan surat bersara untuk dia dan 26 APRIL 2011 menjadi TARIKH RASMI persaraannya.

Sebagai bekas majikan yang sangat mengenali budaya kerja beliau, saya ucapkan selamat bersara buat anda. Disebabkan tiada pengganti, saya membuka seluas-luasnya ruang buat anda yang berkelayakan untuk menggantikan tempat beliau. Sila antar resume + copy sijil korang hantar ke alamat di bawah ;

Bahagian Pengambilan Pekerja (Bukan Nama Sebenar)
Aku Saja Wat Cerita Sdn. Bhd.
P.O. Box 98282377
Negeri Bawah Air
Mungkin Di Malaysia

Dan buat staff saya tu, jujur dari hati jasa anda amat besar, andalah yang banyak membantu terutama bab2 print assignment last minute! CANON PIXMA IP1000, I love u very much! =’P

ehehe jangan maraa aaa ='D

No comments:

Post a Comment