Followers

Wednesday, July 21, 2010

Yang Lepas (",)

Lama aku bermenung2 menanti2 tak sampai2 sms ke apa ke daripada seseorang kut2 la nk tanya kaba ke apa ke upe2nye tak sampai ke mana la aku,.

Dipendekkan cite, aku bukannye tak online, on aje aku linenye, semalam malam dilihat lihat ditengok tengok upenye die pon on9 gak isy isy isy dan sebuah entry kemaafan pown dipost agaknye ditujukan kpd saya huhu takpe la dik asenye abg tak marah da...

Di petang yg mulia ni plak ttibe tringatkan selalu orang duk cakap "yang lepas biar la lepas, cakap camne pown bende dah jadi, tak sangka la plak jadi kt aku, wuwuwuwu ='(

Sebagai manusia biasa sememangnye aku tk lepas dari emosi sape la tk marah kalo dah begitu begini cam yg dah aku citekan tapi semua tu da lepas, yaa dah lepass..

Aku maafkan andai aku layak memaafkan, tapi siapakah aku utk memaafkan? Bukannye amek tawu pown, dalam2 aku simpan je lah wat kenangan dalam hati, gipown die gak penah cakap "dalam hati ada taman", mane la tawu kut2 bleh buat benih bunga berseri2 la skit taman atiku tapi asenye tak perlu la nak mintak2 maaf pe, ok je, tak yah la nak cakap suck ke kaki isap ke ape2 la yg same makna ngan word tu sorry eh.

Maybe aku dah over + balik2 nak bizi hal org kut so di sini aku nak membuang yang keruh amek yg jernih just skang neh nak tenangkan pemikiran dan mengurangkan keaktifan diri, aku nak jd pendiam kalau2 la bleh kan, ape2 pown doa bt dia, sabar la eh aku tawu lappy die smalam da masalah tapi die ebat leh solve je problem tu =)

adios, good luck dalam ape2 je yg dilakukan, wassalam ::::

2 comments:

  1. sudah ngan sedih bezanya cara sebut ngan eja pastu maksud je sebut dekat2 je ='(

    ReplyDelete