Followers

Wednesday, March 25, 2015

Ketam Bendang

jujur cakap, selama hampir 25 tahun menjejakkan kaki ke bendang, inilah pertama kali aku tau dan nampak kewujudan ketam nie.

Ingatkan kat laut je ada ketam, rupenye tempat aku berlari2, amek pelam, tangkap ikan, tanam padi dll pun ada ketam, orang panggil ketam bendang. ok lah korang tengok lah bagaimana rupanya ketam nie ye.

Bagaimanapun ianya tidak boleh dimakan kerana kata ayahku ketam nie keras macam batu, oleh itu selamatlah kembali dilepaskan :)


Ok, jumpa lagi!!!!!!!!!!! :)

No comments:

Post a Comment