Followers

Friday, September 21, 2012

Jawapan Kreatif Kenangan Terindah


Jd seseorang yang mencurahkan ilmu mmg banyak cabarannya.

1 daripadanya kesabaran.

Digariskan kesabaran kerana di sinilah kita kan berjumpa beberapa 
attitude tak kire la dari rakan sejawat, bos, mahupun anak didik sendiri.

Sebenarnya aku pun tak tau ape nk tulis cuma bila terselak 1 USB Drive yg jarang2 aku bukak folder di dalamnya, lalu di situ muncul 1 penampakan imej beberapa paper exam sorang student aku yg kreatif jawapannya.

Jawapan ini telah menyebabkan aku senyum seketika kala pressure check exam paper berada di tahap optimisme.

So di sinilah beberapa jawapan yg agak mengharukan pernah aku temui,
yg pasti aku sukakan budak nie sebab dia sangat berterus terang pabila tidak memahami sesuatu :)



No comments:

Post a Comment