Followers

Sunday, May 30, 2010

1 Malaysia 1 Makanan






GAMBAR TELAH DIPADAM BAGI MENJAGA AURAT MODEL, MAAF. (18/07/2015)


Salam, semalam aku submit gamba2 dengan tema 1 Malaysia, tp mediumnya makanan, actually dlu aku segan2 lena hangat nk masok tp since dah last week pas tu last day pas tu last hour finally last minute ttiba terupload lak khehehe well ape salahnya mencuba kan?? as u can see on my fb, ni la die 4 imej yg aku pi submit kt Taylor University tu. Kalau kita perasan, favourite food kite ari ni ape? mustahil kite tk penah makan kuey tiaw kan?? sedap tak?? best kan?? kalo aku layan chakueytiaw le jawabnye kt kampong tk pon penang charkueytiaw hihi, roti canai pon aku layannnnnn nasi lemak apatah lagi, cumanya aku byk makan pon badan maintain aje khahaha kay la senang2 jenguk fb saya & klik aje "like". Penting tu diorang bg 1 kategori lain iaitu vote trtinggi kut kalo tk silap, tp ade gak yg pemilihan professional, hak ni aku tk konfiden pon sbb saya budak baru belajar, amek galah bg kt aku hakhakhak kay la papaiiiiii =)

No comments:

Post a Comment